Як підібрати програму для автоматизації? На що звернути увагу? Яким чином заощадити при автоматизації?

Як Ви знаєте, ми займаємось автоматизацією вже понад 9 років, враховуючи чималий досвід вважаємо, що в даний час нашим прямим обов’язком є допомогти бізнесу стати більш ефективним, структурним і автоматизованим, але при цьому за оптимальну вартість.

На нашому – каналі ми вже піднімали дану тему, посилання на відео – тут і тут. Але хотілось би для мешканців України, які бажають придбати програмне забезпечення для українського бізнесу, не залежно від того, де розташований бізнес і де саме буде проведена автоматизація підприємства, магазину, ресторану, готелю, СПА, виробництва, логістичної компанії, бухгалтерії, оптової торгівлі, роботи торгових агентів чи приватної медичної клініки на Закарпатті, в Ужгороді або в Києві, в Тячеві або в Мукачеві , у Львові або в Маріуполі, в Кременчузі або в Рівному , в Одесі або в Дніпрі, у Вінниці або у Франківську надати інструмент для ефективної автоматизації підприємства.

І так, топ 5 порад від нас:

  1. Обирайте програму, яку можуть впровадити і підтримати більше ніж 1-2 фірми або підприємця, так, звісно, кастомне рішення, вузькозаточене під вирішення якоїсь однієї проблеми може бути просто чудовим, і, можливо, на якомусь етапі, навіть кращим ніж стандартизоване рішення більш крупного розробника, але, уявіть собі ситуацію, що Ваш розробник вирішив змінити сферу діяльності, поїхати у відпустку або з ним тичасово немає зв’язку з якихось інших причин. А ваш бізнес повинен працювати, у Вас не може зупинитись каса, не можуть не працювати менеджера, не може перестати подавати звітність бухгалтерія, а у Вас немає альтернативи, зовсім…
  2. Обирайте програму, яка без будь-яких доопрацювань максимально відповідає Вашим вимогам, вимогам вашого бізнесу на сьогодні. Всі розмови програмістів про те, що ми Вам все допрограмуєм і воно буде ідеально, це дуже добре, але якщо допрацювання виходять за рамки того щоб додати реквізит до номенклатури або контрагента, зробити звіт по даним, які вже наявні в конфігурації, а у Вас є можливість, нехай і трохи дорожче придбати програмне забезпечення, яке більш повно відповідає Вашим вимогам, задумайтесь, чи Ви готові йти на ризик і очікувати на доопрацювання, чи варто мати все, що потрібно “з коробки” в типовому продукті. Ви знаєте, що  ми програмісти і багато модулів і конфігурацій є нашими особистими розробками, але ці розробки ми пропонуємо клієнтам тільки тоді, коли відсутнє готове рішення, або вартість готового рішення значно перевищує вартість розробки.
  3. Звертайте увагу на сумісність програмного забезпечення з обладнанням. Є великий міф, що будь-яке обладнання сумісне з будь-якою програмою, але, на жаль, це далеко не так, так як у Apple є AppStore, а у Android  PlayMarket, так само і обладнання для підключення до програмного забезпечення повинно мати спеціальний набір команд в програмному забезпеченні, які керуватимуть даним обладнанням. І тут ми повертаємось до пункту 1, оскільки стандартизоване рішення буде мати ширший перелік обладнання і Ви будете вільніші у його виборі. Стосовно обладнання, то все обладнання, яке може знадобитись для торгівлі Ви можете переглянути і замовити у нас на сайті, або зателефонувавши на, чи, якщо Вам зручно можете написати нам у Viber +380505720888 і наші менеджери допоможуть Вам підібрати все, що потрібно.
  4. Обирайте програму до якої є інструкції, бажано відео-інструкції. Минули ті часи , коли знання передавали один одному занотовуючи конспекти, зараз епоха YouTube і там можна все знайти. Якщо у Вас є наймані працівники, то при зміні кадрів процес навчання буде суттєво полегшеним у випадку наявності інструкцій, відео-інструкції сприймаються і засвоюються легше, крім того Ви заощадите, оскільки не потрібно буде оплачувати додаткове навчання. Тому даний пункт також вартий уваги.
  5. Обирайте партнерів по інтеграції у яких є досвід аналогічних впроваджень. У кожної фірми є своя спеціалізація в якій він профі, Вам буде значно простіше і корисно працювати саме з такими спеціалістами, досвід дозволяє значно пришвидшити процес інтеграції, тому що вже на початкових етапах, перед впровадженням Вам можуть надати рекомендації, які дозволять уникнути незручностей, і якщо виникнуть додаткові вимоги, чи потреби в процесі роботи, то з ними впораються швидше і більш ефективно.

Якщо я не все висвітлила – напишіть мені тему, яку Вам було би цікаво розібрати і я розгляну її у наступних дописах.

Ми бажаємо Вам успіху, успіху Вашому бізнесу і всього найкращого!

 

 

0 Comments