Кафе, Бар, Ресторан. Для чого потрібна автоматизація?

Для чого потрібна автоматизація кафе, ресторану або готелю?

Якщо поставити запитання: Що визначає успіх закладу в сучасному світі, будь то ресторан класу люкс або невелике кафе чи бар? Відповідь буде однозначною – смачна кухня, правильно створена концепція, якісний сервіс і продуманий стиль, злагоджена робота персоналу й звичайно ж правильно організоване управління!

Сьогодні комбінація якості й швидкості стала реальною завдяки можливостям автоматизації закладу сфери послуг. Для успішної роботи закладу сучасному рестораторові необхідно мати чітку уяву про своїх клієнтів. У кого які переваги, хто є постійним клієнтом його закладу, які блюда вже неактуальні і їх варто виключити з меню, у які дні тижня клієнтів багато, а коли – затишок, хто з офіціантів краще обслуговує клієнтів і багато чого іншого.

Аналізувати роботу підприємства по такій кількості параметрів практично неможливо.

Для чого потрібна автоматизація – всі більш-менш собі уявляють. Якщо коротко – то для прискорення процесу обслуговування, ефективного управління закладом, і зменшення можливості зловживання з боку обслуговуючого персоналу.

Caffe_2010-04-07-3Навіщо потрібна автоматизація кафе, бару, ресторану?

Насправді, навіщо потрібно автоматизувати ресторан, бістро, бар або кафе, якщо воно й так працює, приносить прибуток. Офіціанти обслуговують клієнтів, кухня готує блюда…

От тільки багато про це стали говорити, сусідні заклади комп’ютери собі поставили, персонал з картками ходить і пальцями по монітору водять.

Давайте трохи згадаємо історію. Ще років 5 назад основною метою покупки терміналів була можливість друку гарних рахунків і скорочення часу на їхнє написання. Іноді ціль була – зробити так, як у конкурента.

Сьогодні ситуація зовсім інша. До нас приходять керівники ресторанів з конкретними завданнями: скорочення рутинної роботи бухгалтера, розширення можливості системи звітів, скоротити зловживання, збільшити кількість лояльних клієнтів.

Прийшло розуміння того, що автоматизація потрібна для вирішення конкретних завдань, і її метою є надання швидкої й своєчасної  інформації про стан основних засобів і ресурсів ресторану або кафе.

Ключові слова тут «швидка» і «своєчасна». Адже зрештою чим швидше ви довідалися – тим швидше прийняли рішення й відреагували. Виявили що офіціант краде (не приємно, але на жаль буває) – звільнили або зробили зауваження перед усіма, не чекаючи, поки він на Ваші гроші купить автомобіль.

Створили звіт по ключових клієнтах – зробили замітки з ким потрібно переговорити, щоб не втратити клієнта або залучити нових. І так по всіх статтях обліку: аналіз постачальників, відвідувачів, складський облік, аналіз попиту товару або блюда, фінансовий результат.

Сучасний і динамічний ринок вимагає негайних рішень. Як говорили наші класики – «зволікання смерті подібно».

Як це – Автоматизація ресторану?

Caffe_2010-04-07-5На що слід звернути увагу в процесі автоматизації ресторану.

У першу чергу чітко визначайтеся зі строками. Не відкладайте автоматизацію на кілька днів перед відкриттям закладу. Затримка відкриття, ненавченість персоналу, загальна нервова обстановка – усе це результат «тижневого» запуску проекту.

Якщо приміщення нове, то краще завчасно обговорити моменти установки з компанією-інтегратором, бажано ще на стадії ремонту.

Установка системи автоматизації вже в працюючому торговому закладі – процес складний. Оскільки тягне за собою необхідність прокладання комунікацій, установку автоматизованих робочих місць у вже працюючій точці. Однак ці обставини не повинні стати перешкодою для керівників, які вирішили вийти на новий рівень сервісу й управління.

Отже, перше на що необхідно звернути увагу – мережа або електропроводка. Регулярні перебої або скачки живлення негативно позначаються на роботі системи автоматизації. У будь-якому разі необхідно провести технічні заміри й при необхідності закупити джерела безперебійного живлення. Адже, наприклад, дуже неприємною може бути ситуація коли виключиться світло, а клієнта треба розрахувати.

Наступний важливий момент – розташування робочих місць. Скільки, які саме робочі станції потрібно поставити. Усе необхідно зробити максимально зручним у використанні, устаткування повинне вписуватися в загальний дизайн приміщення. Важливо передбачити можливість збільшення кількості робочих місць у майбутньому. Напевно, варто простягнути туди електро- й комп’ютерні мережі заздалегідь.

Важливий момент, який багато починаючих фірм упускають – процес навчання співробітників. Від того як правильно й швидко персонал буде використовувати програму, залежить якість обслуговування й точність обліку, тому заощаджувати на навчанні навряд чи вартує. Відзначимо кілька нюансів у навчанні: Адміністратор, наприклад, повинен знати не тільки частину адміністраторської роботи в програмі, але й роль касира або офіціанта. Тому ми практикуємо в групу офіціантів запрошувати на навчання адміністраторів закладу.

Автоматизація барів, ресторанів, кафе дозволить оперативно вирішувати будь-які завдання, що у свою чергу зробить Вашу роботу приємною й комфортною, а клієнтів – задоволеними.

Эта запись также доступна на: Russian

0 Comments