Автоматизації роздрібної торгової точки. Що потрібно?

Коротко тезами пройдемось по підготовчим етапам для відкриття роздрібної торгової точки.

Для автоматизації роздрібної торгової точки Вам потрібно:

      1. Програмне забезпечення для каси і обліку складу.

Які основні вимоги до програмного забезпечення :

  • зручний інтерфейс для касира,
  • облік виручки,
  • облік складу і взаєморозрахунків з постачальниками;
  • підтримка обладнання, на переліку обладнання для автоматизації магазину ми зупинимось нижче
  • підтримка роботи РРО або ПРРО

додатково, якщо Ви бажаєте

  • інтегрована дисконтна і бонусна система
  • обмін, або інтегрована бухгалтерська система

  2. Техніка для автоматизації

Касове робоче місце:

  • сенсорний моноблок, або комп’ютор
  • принтер друку чеків/ та або фіскальний реєстратор
  • сканер штрихкодів
  • опційно – програмована клавіатура для швидкості роботи касира; безконтактний зчитувач для дисконтних карток
  • контрольні ваги/ ваги для зважування на касі
  • другий монітор для відвідувача
  • ББЖ – блок безперебійного живлення /UPS

Робоче місце адміністратора магазину:

  • робочий комп’ютор звичайний – монітор, клавіатура, миша
  • сканер штрихкодів
  • ББЖ – блок безперебійного живлення /UPS
  • принтер офісний і сканер або багатофункціональний пристрій
  • принтер друку етикеток – опційно

Торговий зал

  • ваги самообслуговування
  • опційно – прайс-чекер – для уточнення клієнтом вартості товару
  • електронні цінники – дозволять за лічені хвилини оновити ціни на товар в торговому залі, виглядають сучасно і стильно, вартість від 14 у.о/шт

3. Прайси та асортимент постачальників

Так, не дивуйтесь, цей пункт я також включаю в автоматизацію, чому – все дуже просто – до моменту відкриття Ви плануєте асортимент Вашого магазину і для спрощення обліку і уникнення помилок Ви можете, за допомогою інтеграторів налагодити автоматичне завантаження прибуткових накладних (приходів “в народі”), створення нових позицій номенклатури з усіма необхідними параметрами -назвою , одиницею виміру,  штрихкодами, ціною закупки, виробником, терміном придатності тощо.

А також шляхом встановлення фіксованих націнок на певні групи товарів Ви також зможете автоматично встановлювати ціну продажу.

Погодьтесь, що автоматизація таких рутинних речей, як створення номенклатури, формування документів надходження, а також встановлення цін і автоматичне оновлення цінників, суттєво зекономить час , а отже і Ваші витрати на оплату праці працівників.

Навіть, один з цих пунктів дасть відчутний ефект.

   4. Автоматизація інвентаризації

Що стосується інвентаризації (перерахунок товарів / зняття залишків), то для ефективного її проведення Вам знадобиться пристрій це може бути

  • термінал збору даних – це досить вартісний пристрій, який має власну операційну систему і програму в яку ми завантажуємо необхідні дані – товари  тощо і з якої ми отримуємо результат з кількістю
  • планшет/мобільний телефон + безпровідний сканер (bluetooth сканер), завдяки цій системі ми користуємось довідником номенклатури з програми і проводимо інвентаризацію в режимі он-лайн , або на мобільному пристрої буде встановлено програму і тоді даний комплект по функціоналу буде повторювати термінал збору даних з трохи більшим екраном і зручнішим інтерфейсом.

Ви можете отримати у нас безкоштовну консультацію зателефонувавши нам

+38 (0312) 61 72 44
+38 (044) 299 9 510
+38 (0892) 51 16 00
+38 (050) 572 0 888
+38 (068) 488 9 777

Ми здійснюємо комплексну інтеграцію починаючи від поставки обладнання, підбору програмного забезпечення, завершуючи навчанням і післяпроектним супроводом, гарантійним та постгарантійним обслуговуванням торгового обладнання.

Якщо Ваш магазин знаходиться в Ужгороді, або будь-якому з куточків у Закарпатській області – Тячеві, Мукачеві, Хусті, Перечині, Великому Березному чи Виноградові чи Міжгіррі ми будемо бачити Вас у нас

за адресою м.Ужгород вул. Собранецька,46.

0 Comments