Автоматизація галузевого бізнесу – на що звернути увагу перед початком впровадження програмного забезпечення на своєму підприємстві

Автоматизація галузевого бізнесу – рішення не просте, як для власника, так і для команди інтегратора.

Кожна галузь являє собою унікальний набір власних інструментів, потреб і вимог, які притаманні саме їй.

На що потрібно звернути увагу користувачу перед початком впровадження програмного забезпечення на своєму підприємстві:

1) Які саме процеси Ви плануєте автоматизовувати?

Трохи прокоментую дане питання – насправді, в першу чергу, від відповіді на дане питання залежить яке саме програмне забезпечення Вам потрібно, яких фахівців долучати і хто з працівників буде в даному процесі задіяний.

Якщо Ви бажаєте відслідковувати кількість лідів та ефективність роботи відділу продажів це трохи інше завдання ніж автоматизація виробництва та облік собівартості продукції і зовсім інше завдання ніж комплексна автоматизація підприємства вцілому.

2) Чи достатня у Вас технічна база?

Це питання також потребує пояснення – потрібно розуміння того, скільки робочих місць Вам потрібно обладнати, чи потрібен буде центральний комп’ютер (сервер) і т.д. Про це бажано подумати навперед, щоб розраховувати на дані витрати, які можуть скласти значну частину в автоматизації. Звісно, що детально вивчати дане питання будуть фахівців галузі ІТ, але продану статтю витрат завжди потрібно пам’ятати.

3) Чи є у Вас прописані бізнес-процеси, бланки, шаблони, схеми прцесів та взаємодії підрозділів, звіти та багато інших речей, які описують ключові моменти Вашого бізнесу і без впровадження яких очікуваного ефекту від автоматизації не буде.

Рекомендація – підійти до процесу автоматизації серйозно і вже на першому етапі визначитись з ключовими операціями і прцесами, які мають виконуватись автоматично, а також ключовими звітами, які Ви бажаєте отримувати

4) Вибір консультанта – інтегратора – радимо знайти інтегратора, який має досвід вирішення аналогічних завдань, вже має реалізовані проекти в аналогічних галузях і готовий відповідати за кінцевий результат.

Скажімо так – якщо консультант обіцяє, що все буде добре – Ви повинні насторожитись, тому що корисність від такого добра досить сумнівна, результатом мають бути конкретні речі, до прикладу, результат роботи Вашого підприємства Ви будете отримувати щодено по ключовим показникам на Вашу електронну пошту (це можуть бути виручка, кількість клієнтів, середній чек, обсяг виробленої продукції тощо), Ваші клієнти будуть отримувати смс – привітання до дня народження і т.д.

Бажаємо успіху у розвитку Вашого бізнесу! Наші консультанти завжи готові допомогти відповісти на будь-які Ваші питання.

0 Comments