Обслуговування 1С:Підприємство

Супровід програми 1С:Підприємство – це комфорт і ефективність Вашої роботи!

Програми 1С:Підприємство показали себе як потужний і гнучкі інструмент для ведення обліку. Платформа 1С:Підприємство постійно удосконалюється збільшуючи свої функціональні можливості. Завдяки можливостям настроювання, програма може бути адаптована під будь-які потреби підприємства. Щоб задіяти всі можливості програм сімейства 1С:Підприємство ефективно і якісно вести облік, необхідно використовувати в роботі сучасні методики ведення бухгалтерського обліку, бути в курсі змін у законодавстві регулярно поновляти настроювання системи й виконувати технічний супровід. Для цього користувач повинен мати відповідну підготовку або звертатися до кваліфікованих фахівців.

Ми поставляємо не тільки програми 1С:Підприємство, але й знання як організувати на їхній базі облік і ефективно вирішувати поставлені завдання.

Під обслуговуванням 1С:Підприємство ми розуміємо довгострокове співробітництво зі зручними умовами для клієнта. Ми беремо на себе відповідальність за стан облікової системи на Вашому підприємстві. Основні завдання, які ми вирішуємо в рамках процесу супроводу 1С:Підприємство, наступні:

  • Створення й впровадження схеми постійного резервного копіювання інформаційних баз Замовника. На сьогоднішній день інформаційна база підприємства – це тисячі або десятки тисяч гривень, вкладених у програмний комплекс і його доробку, сотні годин, витрачених працівниками Вашої організації для забезпечення старту системи, а головне – це інформація, цінність якої може бути незрівнянно вище перерахованих вище сум. У деяких випадках при втраті Інформаційної бази можна розпускати фірму. Тому архівування баз даних – украй важливий процес.
  • Поновлення програмного комплексу. Являє собою зміни в програмному продукті, викликані змінами в законодавстві. Без поновлень будь-який програмний комплекс 1С:Підприємство, у якому є присутнім автоматизація законодавчої складової, скільки б у нього грошей не було вкладено, рано або пізно стає непрацездатним.
  • Поточне настроювання 1С:Підприємство. Хоча етап основного впровадження завершено, динамічний світ диктує свої умови, які знаходять відображення і в програмному комплексі. Інтенсивність і обсяг доробок, звичайно ж, менше ніж при основному впровадженні 1С:Підприємство.
  • Аудит. У процесі роботи користувачами можуть бути допущені явні й неявні помилки, які ми знаходимо й видаємо рекомендації як цього уникнути в майбутньому.
  • Навчання нових співробітників. Новий ненавчений персонал повинен стати навченим і для виконання покладених на нього завдань добре володіти всіма наданими можливостями програми 1С:Підприємство.
  • Усунення власних помилок і, допущених розробниками. У процесі експлуатації системи можуть дати про себе знати неявні помилки, породжені процесом впровадження 1С:Підприємство и не виявлені в ході тестування. Трапляється, необхідно усувати дрібні помилки розробників.
  • Консультації, у т.ч. телефонні. Сучасні інформаційні продукти охоплюють багато напрямків обліку і є досить складними, тому без своєчасних консультацій іноді не обійтися. Особливу оперативність супроводу 1С:Підприємство надають телефонні консультації.
  • Вирішення термінових проблем з інформаційними базами 1С:Підприємство, таких як раптові критичні помилки, що привели до повної зупинки ІБ. Наша компанія дуже оперативно реагує на ситуації подібного роду, тому що ми зацікавлені в співробітництві з Вами й розуміємо в яких ситуаціях можна не поспішати, а в які потрібно терміново діяти.

Эта запись также доступна на: Russian