Наш телефон: +38(050) 572-0-888
Menu

Електронні замки для готелю

Электронный замок для отеля

Якщо ви плануєте модернізувати свій існуючий готельний бізнес або відкрити сучасний отель, то вам слід вивчити питання встановлення електронних замків. Адже це не тільки сучасний рівень сервісу, але й спосіб впорядкування бізнес-процесів у вашому закладі, інструмент контролю зловживання і з недавнього часу відповідність законодавчим нормам.

Трохи історичної довідки. Чи знаєте ви, звідки взяв свій початок готельний електронний замок? У 1974 році відомий норвезький винахідник Тор Сернес, який працював на заводі Ving, який виробляв замки і ковзани, почув розповідь про напад зловмисників на жінку в її готельному номері. Саме це послужило початком до створення спеціалізованих готельних замків.

За нашу практику роботи з готелями, ринок гостинності зазнав великих змін. Якщо раніше багатьох готельєрів доводилося переконувати в необхідності встановлювати електронний замок і пояснювати в чому його перевага перед механічними ключами, то сьогодні 95% готелів встановлюють замки, які працюють з безконтактними картами.

Часто готельєри встановлюють електронні замки по віянню моди, але надалі ми розглянемо 10 причин, чому їх варто встановити саме з технічної точки зору та бізнес-логіки.

Переваги елекронних замків:

  1. Отже, перша перевага: Контроль за заселенням. Головна проблема більшості готелів – так звані «ліві» заселення на короткий термін. Так як електронні замки мають пам’ять, вони реєструють всі події, пов’язані з їх відкриттям, включаючи дату, час і ім’я власника карти. При цьому замки реєструють не тільки відкривання, а й їх спроби.
  2. Можливість обмеження прав доступу для працівників. Карти персоналу можна налаштовувати будь-яким способом, виходячи з штатного розкладу і прав доступу до тих чи інших приміщень, завдяки програмному забезпеченню.
  3. Захист від несанкціонованого проникнення. У випадку з механічними ключами, необхідно постійно турбуватися про те, що можна зробити дублікат ключа. При використанні електронних замків ця проблема відпадає сама собою: карти-ключі діють тільки на термін їх випуску, а кожна нова випущена автоматично скасовує дію попередньої.
  4. Функція приватності гостя. У більшості готельних замків є функція приватності гостя. Перебуваючи в номері, гість може закрити замок на додаткову поворотну ручку. Замки можуть бути налаштовані таким чином, що такі двері можуть бути відкриті співробітниками тільки особливої категорії, наприклад, тільки керуючим готелем або начальником служби безпеки.
  5. Необмежена кількість карт-ключів для гостей. У разі якщо в номері заселяються двоє або більше постояльців, не складає ніяких труднощів випустити на цей номер будь-яку кількість карт, які будуть копією основний.
  6. Простота установки. Замки для готелів є автономними, тобто для їх монтажу не потрібно протягувати мережі. Еелектронні замки можна встановити практично на будь-які двері: дерев’яні, металеві, вузькопрофільні, скляні і т.д.
  7. Можливість підключення програматора карт до програмного комплексу “1С Рарус готель”, “1С Рарус Управління санаторно-курортним комплексом”, чи конфігурації на платформі BAS.
  8. Економія електроенергії. Інтелектуальне енергозберігаюче пристрій що входить до комплекту електронного замка є вимикачем, що здійснює контроль і управління електричним обладнанням, розташованим в готельному номері.
  9. Автоматичні стійки реєстрації. Сучасні електронні замки дозволяють організувати робочий процес таким чином, що більше нема необхідності утримувати рецепціоніста цілодобово. Ви можете використати ключ у мобільному додатку.
  10. Мобільний ключ. Ключі та картки залишилися в минулому. Мобільний ключ дає можливість отримати доступ до своїх номерів і інших дверей готелю (для яких є доступ) через свої смартфони з використанням технології Bluetooth® з низьким енергоспоживанням. Цими правами доступу можуть управляти співробітники готелю в режимі реального часу.

Що необхідно знати перед тим, як замовляти встановлення електронних замків:

По принципу комунікації електронні замки поділяються на такі види: Он-лайн електронні замки, та Оф-лайн замки. Принципова відмінність полягає у тому, що Он-лайн готельні замки потребують попередньо проведеної комунікації до кожних дверей. Це потрібно передбачити на етапі будівництва або реконструкції. Оф-лайн замки є автоновними пристроями, але потребують періодичної заміни елементів живлення (батарейок), завдяки яким функціонує замок.

Для якісного монтажу та довгого строку служби, важливу роль грає якість встановлення та матеріал дверей. Як правило мінімальна товщина дверного полотна для монтажу електронного замку становить 30 мм. Не рекомендується використовувати пустотілі двері. Виробники електронних замків як правило випускають кілька моделей замків, для того щоб запропонувати варіант для вашого типу дверей.

Відповідно до типу дверей та вже існуючого врізаного механізму обирається тип електронного замку. Існують повні комплекти електронних замків та Накладки, які дозволяють використати вже існуючий дверний механізм, наприклад у випадку реконструкції дверей.

Окрім власне електронних замків, вам доведеться придбати Енкодет та супровідне програмне забезпечення. У деяких виробників воно складає суттєву вартість проекту.

Якщо ви плануєте або вже використовуєте програмне забезпечення для управління готельним бізнесом, на прикладі “Рарус Готель” або “Servio” то вам необхідно узгодити з постачальником можливість інтеграції.

Ми надаємо послуги інтеграції готельних замків з програмним забезпеченням по управлінню готелем.

Що входить в комплект системи електронних замків

Електронний замок дверний. Опційно можна обирати їх модифікацію, дизайн і колір.

Енкодер безконтактних карток.

За його допомогою проводиться кодування карток гостей та службових карток

Програмне забезпечення до електронних замків.

Це інтерфейс для працівника рецепції, за його допомогою видаються карти, зберігається службова інформація.

Безконтактна картка.

Картка за допомогою якої відкриваються електронні замки. Видаються службові та гостьові картки.