Автоматизація Кафе, Барів, Ресторанів

ServioServio – потужне рішення нового покоління в області систем автоматизації ресторанів, кафе, барів, клубів, готелів, пансіонатів, розробка якого базується на 10-ти річному досвіді наших фахівців з розробки та впровадження програмного забезпечення в сфері програмно-технічних рішень для підприємств сфери послуг.

Servio – ведення повністю автоматизованої обробки інформації від замовлення відвідувача до обліку залишків на складах і в проведенні розрахунків з постачальниками (Compas SQL 2010)

Servio – система, що гнучко настроюється, повністю адаптується під вимогу клієнта.

Servio – відмінне рішення як для незалежних підприємств так і для мереж закладів.

Servio – унікальний інструмент для залучення й утримання клієнтів – дисконтна, бонусна й платіжна система.

Servio – потужний засіб одержання оперативної звітності, що відображає всю роботу підприємства.

Servio – система обліку робочого часу, кадровий облік і контроль доступу.

Ми пропонуємо рішення для автоматизації вашого підприємства, яке усуне проблему повільного обслуговування відвідувачів і значно збільшить пропускну здатність Вашого закладу. Крім того, Ви отримаєте можливість постійно контролювати роботу співробітників, у режимі реального часу бачити обсяги продажів і виторгу. Ви одержуєте унікальний інструмент для залучення й утримання клієнтів – дисконтну, бонусну й платіжну системи.

Завдяки нашій системі Ваш облік стане “прозорим”. Ми допоможемо налагодити роботу Вашого закладу таким чином, що у Вас з’явиться час для аналізу й планування Вашої діяльності.

Програмний комплекс SERVIO дозволяє об’єднати інформацію із усіх об’єктів, що входять у мережу й отримувати повну картину діяльності всіх підприємств. Тепер Ви маєте можливість формувати прейскурант і визначати цінову політику як для всіх об’єктів мережі, так і для кожного закладу окремо, перебуваючи в центральному офісі.

Склад системи:

  • Модуль SERVIO Pos-Модуль
  • Модуль SERVIO Workdesk
  • Складський модуль Compas SQL 2010

 

SERVIO POS-модуль

Робоче місце обслуговуючого персоналу

  • Автоматизація всього процесу обслуговування клієнта ( від прийняття замовлення до розрахунків відвідувачів)
  • Покращена ергономіка інтерфейсу. Використаний сучасний стиль оформлення
  • Закриття рахунку на різні типи оплат
  • Можливість комбінованого закриття рахунку
  • Робота із закритими рахунками
  • Настроювання клавіш швидкого вибору в меню блюд/товарів/послуг
  • Можливість одержати інформацію про склад блюда/послуги на терміналі персоналу
  • Додаткові товари для блюд/послуг (модифікатори) з можливістю програмування ціни й кількості. Списання й облік модифікаторів аналогічно основним блюдам
  • Модифікатори стану
  • Стоп-листи
  • Підтримка «гарячих» позицій
  • Робота з дисконтними, бонусними й платіжними картами
  • Резервування місць продажу товарів/одержання послуг
  • Підтримка бездротових терміналів обслуговуючого персоналу
  • Одержання звітів
  • Управління комутатором електроенергії (тарифікація більярду, одержання послуг)
  • Тарифікація більярду на підставі діючих прайс-листів
  • Зв’язок із системами доступу
  • Зв’язок із системами боулінга
servio_bill_big

SERVIO WorkDesk

Робоче місце адміністратора / керуючого

  • Ведення довідників
  • Багатомовна підтримка довідників і звітів
  • Гнучке настроювання прав користувачів системи
  • Керування прайс-листами. Гнучкість у роботі із цінами: існує можливість автоматичного обліку умов дії ціни, таких як сезонність, час, місце надання, кількість людей і інші
  • Ведення декількох валют, курс визначається стосовно базової
  • Ведення податків. Використання періодів дії податків
  • Робота з дисконтною, бонусною і платіжної системами
  • Проста інтеграція нового обладнання за рахунок типізації встаткування (дисплеї покупця, фіскальні реєстратори, принтери, комутатори каналів, зчитувачі карт, енкодери й інше) і можливість підключення зовнішніх пристроїв
  • Настроювання місць надання послуг. Настроювання шаблонів місць надання послуг: в одного залу може бути кілька схем розміщення, наприклад банкетне розміщення столів і стандартне схема ресторану. Вбудований багатофункціональний дизайнер схеми місць надання послуг (залів ресторану, фітнесу, більярдних і інші)
  • Підтримка Workflow (робочі потоки), які дозволяють гнучко набудовувати технологічний процес роботи програмного забезпечення для кожного користувача окремо, що у свою чергу робить систему максимально адаптивною до вимог замовника
  • Реалізована нова архітектура системи, яка дозволяє прискорити продуктивність, збільшує надійність і спрощує підтримку. Масштабованість системи
  • Формування звітів у різних форматах: Fastreport, Web, табличні форми
  • Зв’язок з CRM, Pms-Системами
servio_workdesk_big

Звітність:

  • Сумові  звіти по касі за будь-який період часу в різних розрізах – по персоналу, по касирах, по конкретному місцю продаж товарів і надання послуг
  • Товарні звіти по касі за будь-який період часу в різних розрізах
  • Перегляд – будь-який чек за будь-яку зміну
  • Спостереження в реальному режимі часу за роботою підприємства
  • Аналіз співвідношення «товар/послуга» / «кількість відвідувачів» по персоналу, по касирах
  • Аналіз погодинних обсягів продаж, у т.ч. по групах товарів/послуг

Эта запись также доступна на: Russian

Leave a comment