Servio – потужне рішення нового покоління в області систем автоматизації ресторанів, кафе, барів, клубів, готелів, пансіонатів, розробка якого базується на 10-ти річному досвіді наших фахівців з розробки та впровадження програмного забезпечення в сфері програмно-технічних рішень для підприємств сфери послуг.
Servio – ведення повністю автоматизованої обробки інформації від замовлення відвідувача до обліку залишків на складах і в проведенні розрахунків з постачальниками
Servio – система, що гнучко настроюється, повністю адаптується під вимогу клієнта.
Servio – відмінне рішення як для незалежних підприємств так і для мереж закладів.
Servio – унікальний інструмент для залучення й утримання клієнтів – дисконтна, бонусна й платіжна система.
Servio – потужний засіб одержання оперативної звітності, що відображає всю роботу підприємства.
Servio – система обліку робочого часу, кадровий облік і контроль доступу.
Ми пропонуємо рішення для автоматизації вашого підприємства, яке усуне проблему повільного обслуговування відвідувачів і значно збільшить пропускну здатність Вашого закладу. Крім того, Ви отримаєте можливість постійно контролювати роботу співробітників, у режимі реального часу бачити обсяги продажів і виторгу. Ви одержуєте унікальний інструмент для залучення й утримання клієнтів – дисконтну, бонусну й платіжну системи.
Завдяки нашій системі Ваш облік стане “прозорим”. Ми допоможемо налагодити роботу Вашого закладу таким чином, що у Вас з’явиться час для аналізу й планування Вашої діяльності.
Програмний комплекс SERVIO дозволяє об’єднати інформацію із усіх об’єктів, що входять у мережу й отримувати повну картину діяльності всіх підприємств. Тепер Ви маєте можливість формувати прейскурант і визначати цінову політику як для всіх об’єктів мережі, так і для кожного закладу окремо, перебуваючи в центральному офісі.
Склад системи:
- Модуль SERVIO Pos-Модуль
- Модуль SERVIO Workdesk
SERVIO POS-модуль
Робоче місце обслуговуючого персоналу
- Автоматизація всього процесу обслуговування клієнта ( від прийняття замовлення до розрахунків відвідувачів)
- Покращена ергономіка інтерфейсу. Використаний сучасний стиль оформлення
- Закриття рахунку на різні типи оплат
- Можливість комбінованого закриття рахунку
- Робота із закритими рахунками
- Настроювання клавіш швидкого вибору в меню блюд/товарів/послуг
- Можливість одержати інформацію про склад блюда/послуги на терміналі персоналу
- Додаткові товари для блюд/послуг (модифікатори) з можливістю програмування ціни й кількості. Списання й облік модифікаторів аналогічно основним блюдам
- Модифікатори стану
- Стоп-листи
- Підтримка «гарячих» позицій
- Робота з дисконтними, бонусними й платіжними картами
- Резервування місць продажу товарів/одержання послуг
- Підтримка бездротових терміналів обслуговуючого персоналу
- Одержання звітів
- Управління комутатором електроенергії (тарифікація більярду, одержання послуг)
- Тарифікація більярду на підставі діючих прайс-листів
- Зв’язок із системами доступу
- Зв’язок із системами боулінга
SERVIO WorkDesk
Робоче місце адміністратора / керуючого
- Ведення довідників
- Багатомовна підтримка довідників і звітів
- Гнучке настроювання прав користувачів системи
- Керування прайс-листами. Гнучкість у роботі із цінами: існує можливість автоматичного обліку умов дії ціни, таких як сезонність, час, місце надання, кількість людей і інші
- Ведення декількох валют, курс визначається стосовно базової
- Ведення податків. Використання періодів дії податків
- Робота з дисконтною, бонусною і платіжної системами
- Проста інтеграція нового обладнання за рахунок типізації встаткування (дисплеї покупця, фіскальні реєстратори, принтери, комутатори каналів, зчитувачі карт, енкодери й інше) і можливість підключення зовнішніх пристроїв
- Настроювання місць надання послуг. Настроювання шаблонів місць надання послуг: в одного залу може бути кілька схем розміщення, наприклад банкетне розміщення столів і стандартне схема ресторану. Вбудований багатофункціональний дизайнер схеми місць надання послуг (залів ресторану, фітнесу, більярдних і інші)
- Підтримка Workflow (робочі потоки), які дозволяють гнучко набудовувати технологічний процес роботи програмного забезпечення для кожного користувача окремо, що у свою чергу робить систему максимально адаптивною до вимог замовника
- Реалізована нова архітектура системи, яка дозволяє прискорити продуктивність, збільшує надійність і спрощує підтримку. Масштабованість системи
- Формування звітів у різних форматах: Fastreport, Web, табличні форми
- Зв’язок з CRM, Pms-Системами
Звітність:
- Сумові звіти по касі за будь-який період часу в різних розрізах – по персоналу, по касирах, по конкретному місцю продаж товарів і надання послуг
- Товарні звіти по касі за будь-який період часу в різних розрізах
- Перегляд – будь-який чек за будь-яку зміну
- Спостереження в реальному режимі часу за роботою підприємства
- Аналіз співвідношення «товар/послуга» / «кількість відвідувачів» по персоналу, по касирах
- Аналіз погодинних обсягів продаж, у т.ч. по групах товарів/послуг
Эта запись также доступна на: Russian